Outsourcing

Outsourcing

Vores tilgang

Hosting og drift

For Miracle er det væsentligt at være en troværdig og værdsat partner for vores kunder. En succesfuld partner kræver mere end blot formelle kontrakter og strukturerede processer. En god samarbejdsrelation bygger på god kemi og deling af viden mellem mennesker.

Helt grundlæggende tror vi på, at tillid er nøglen til et velfungerende samarbejde. Vores kunder vil opleve, at Miracle er en seriøs og troværdig sparringspartner, der kompetent og proaktivt rådgiver om de bedst egnede teknologier.

Høje krav til teknologien

Miracles hosting-platform er baseret på teknologier fra nogle af markedets største spillere: Cisco, Hitachi, VMware, Oracle og Commvault. Dette er vores sikkerhed for en yderst stabil drift og dermed vores kunders sikkerhed for et stabilt og tilgængeligt miljø.

Filosofien er enkel: Eliminering af single point of failure. Hosting-platformen er desuden dynamisk skalerbar og kan nemt og uhindret udvides ved ændrede behov.

Gennemskuelige priser

Vores prisstruktur er helt enkel: Der betales kun for de services og den kapacitet, der gøres brug af. Vi synes, at det er en fair måde at afregne på, og for vores kunder er det fuldstændigt gennemskueligt.

Single Point of Contact - på dansk

Vores dygtige, dansktalende kolleger i Miracle Support fungerer som omdrejningspunkt for samtlige supporthenvendelser, så I altid kun behøver at henvende jer ét sted med spørgsmål eller tekniske problemer. Langt de fleste henvendelser løser vi straks. Og ellers har vi direkte adgang til de bedste specialister.

Cases

Et lille udpluk af vores projekter

Services

Vi elsker det, vi laver. Og i al beskedenhed kan vi lidt af hvert.

Hosting & Drift:

Uanset om behovet er en standardiseret hosting-platform, der lynhurtigt er klar til brug, eller om det er en højt specialiseret hosting-platform, sørger vores korte kommandoveje og fleksible infrastruktur for den mest optimale, effektive og sikre platform.

Vi har mere end 15 års erfaring med en bred vifte af teknologier og altid adgang til nogle af landets og verdens førende eksperter.

DBA services

Hos Miracle er vi internationalt anerkendt for vores viden inden for databaser. Vi tilbyder database-service, både onsite og remote. Og vores supportkunder er sikret hurtig og direkte hjælp på Oracle-, MySQL-, MSSQL-servere samt på en række forskellige operativsystemer.

Vi påtager os gerne dele eller hele ansvaret for driften af vores kunders databaser.

Backup as a Service

En effektiv backup- og recovery-løsning skal kunne redde forretningen her og nu. Den skal være fremtidssikret og kunne følge med virksomhedens skiftende behov. Det stiller krav til teknologien. Derfor designer vi kun løsninger på én teknologi: Commvault, som af Gartner i 2017 for 7. år i træk blev kåret som verdens førende i kategorien enterprise backup & recovery.

Vi kan levere løsningen som en full managed service, hvor vi tager os af alt – end-to-end. Og så er vores prisstruktur såre simpel: I betaler kun for den datamængde, der tages backup af.

 

Applikationsdrift

Vi håndterer driften af forretningskritiske applikationer for fremtrædende private virksomheder og offentlige institutioner som Krifa, Flügger, Aarhus Kommune og Moderniseringsstyrelsen.

Vi tager gerne det fulde driftansvar og hjælper jer med at leve op til service level agreements, sikkerheds- og revisionskrav. Ved ekstraordinære tekniske problemer er I også i sikre hænder. Med nogle af landets førende Oracle- og SQL-eksperter er vi faktisk så dygtige, at selv vores konkurrenter køber support af os.

Cloud-tjenester

Vi kan levere enhver cloud-tjeneste som f.eks. Office 365, Microsoft Azure eller Amazon Web Services (AWS). Eller vi kan integrere eksisterende systemer helt eller delvist i cloud’en.

Vi tager os af opsætning, vedligehold og service, og al support yder vi naturligvis på dansk. Så behøver I kun at henvende jer ét sted, hvad enten I har spørgsmål eller tekniske problemer.

 

Helpdesk

Vores dygtige helpdesk er omdrejningspunkt for alle supporthenvendelser, uanset om det er computer- eller software-relaterede problemer. Og langt de fleste henvendelser løser vi grundet vores store erfaring straks.

Vores mål er at skabe en effektiv arbejdsgang for vores kunder – både individuelt og på forretningsniveau.

 

Kontakt

Johnny Klostergaard

Sales & Concept Manager

Ring på +45 5374 7248
jbk@miracle.dk