Skrevet: tirs. 13 feb. 2018

Nyt fra UKOUG (UK Oracle User Group)

Denne brugergruppe afholdt et tredages seminar i Birmingham, og Miracle var med.

Her kan kunder og partnere blive inspireret på eksisterende og nye produkter, se og høre hvorledes kunder har haft succes med deres implementeringer.

Fra Oracle kom blandt andet E-Business Suite General Manager Cliff Goodwin og fortalte om Oracles strategi for R12. Her er business as usual: Oracle fortsætter udviklingen af R12 og for tiden med fokus på SCM.
Generelt er Oracles fokus på Cloud-løsninger. Her ligger Oracles største indsats. Dog vil det vare lidt inden funktionaliteten i Cloud svarer til funktionaliteten i R12. Miracle vil derfor fortsætte med at hjælpe vores kunder med at forbedre og forøge brugen af deres eksisterende R12-løsninger, kombineret med løsninger i Cloud’en (bl.a. HCM)

Ét af de nye produkter, som ser meget lovende ud er Oracle Mobile Cloud.
Grant Donald fra Oracle præsenterede mulighederne i dette produkt. Mobile Cloud giver værktøjer til at opbygge chatbots med kunstig intelligens og til nemt at bygge apps.
Eksisterende kunder kan beholde deres gamle systemer, som de har brugt mange penge på og som virker, og så med en Mobile Cloud løsning hurtigt give det en ny og moderne front.

Duncan Casemore, Co-founder og CTO fra Applaud fortalte om Applauds implementering af chatbots til 1. line supports af en HCM-løsning. Deres brugere oplevede hurtigere svartider, mere præcise svar og dermed større tilfredshed med supporten efter denne implementering. Dette er et område, som alle bør have fokus på.

#WeShare

Spørgsmål? Kontakt

Lene Rasmussen

Afdelingsleder, Business Applications

Ring på +45 5374 7267
lra@miracle.dk