VI VANDT!!! Lagkagehusets loyalitets app vandt 2x Sølv ved DDA – Danish Digital Award – i kategorierne: Commerce og ROI.
Vi kan ikke få armene ned og er stolte og glade for et tæt samarbejde gennem seks år med Lagkagehuset.
Tillykke til Lagkagehuset og Søren Bo Steendahl med resultater, der kan ses på bundlinjen og i graferne, der stryger opad.
Og stort tillykke til teamet: Lasse Løvdahl, Martin Bæhrenz Bjerregaard, Ursula Krogsbøll og Mikkel Buhl.
Det siger juryen
Vinder af Commerce – sølv
“Imponerende udvikling. De er lykkes med at skabe solid sammenhæng mellem app og butik med knap 200.000 aktive brugere hver måned. Stærkt at de er lykkes med højere loyalitet og basket online fremfor butik – det er vildt for en bager. Skøn personlig tonalitet, der skaber et hyggeligt univers.”
Vinder af ROI – sølv
“Lagkagehuset er lykkedes med at skabe en fantastisk loyalitetsplatform. Siden 2016 har man arbejdet benhårdt på at gøre transaktion til relation. I 2021 skiftede Lagkagehuset fra loyalty v1.0 til v2.0, hvilket resulterede i 99 butikker med Click & Collect. En reel nytænkning af loyalitetsprogrammet og salg. Resultaterne begynder at tale sit eget sprog.
Lagkagehuset har i skrivende stund 189.000 danske månedlige aktive app-brugere. Lagkagehuset har øget det direkte salg med 316% fra 2020 til 2021 og har fra 2019 til 2021 øget netsalget via loyalitetsklubben med 132%. En super flot case, som i fremtiden kunne være en DDA guld kandidat, hvis resultaterne fortsætter over tid.”
Vil du vide mere?