Miracle A/S
Borupvang 2C
2750 Ballerup
Tlf.: +45 4466 8855
CVR: 2567 8990
info@miracle.dk

X

Karriere

 

Sammen skaber vi teknologi for mennesker – vil du være med?

Miracle er et helt særligt sted at være.

Vi omgiver os kun med gode, dygtige og behagelige mennesker, der gensidigt inspirerer hinanden. Det er vigtigt for os, hvem du er. Dine tanker, ideer og ønsker tæller. Uanset om du er nyuddannet eller har årelang erfaring, får du rig lejlighed til at sætte dit aftryk og til at udvikle dig både fagligt og personligt.

Vi elsker de gode faglige diskussioner og lytter til hinanden, fordi vi er nysgerrige og altid gerne vil lære mere.

Vi griner højt med hinanden det ene øjeblik, mens vi det næste koncentrerer os og graver os ned i spændende opgaver og projekter for at finde de løsninger, der fungerer bedst. Du vil arbejde på projekter, som gør en mærkbar forskel i vores samfund, og som skaber værdi for vores kunder. Og du vil dele oplevelsen og udfordringerne med yderst kompetente kollegaer.

I tillæg til konkurrencedygtige lønninger og god pensionsordning med sundhedsforsikring er vores hverdag præget af mange forskellige sociale aktiviteter og medarbejderdrevne foreninger bl.a. vinklub, løbeklub, filmklub bordfodbold, cykelture og meget andet.

Frihed og fleksibilitet kendetegner vores hverdag. Vi har alle forskellige behov, og vi gør os umage med at skabe plads til det hele menneske. Det gør vi ved at prioritere en sund balance mellem fokus på arbejde og plads til kollegialt samvær samt ved en høj grad af fleksibilitet i forhold til hvor og hvordan, du arbejder bedst.

Vi er helt sikre på, at det er derfor, vores medarbejdertilfredshed er tårnhøj.

I Miracle skaber vi teknologi for mennesker. Og vi er en masse gode mennesker, der skaber den sammen. Vi håber, du har lyst til at være med.

Kom godt i gang hos Miracle

Vi hilser vores nye kolleger hjerteligt velkommen og sørger for, at du kommer godt i gang hos os. Du får din egen Miracle-buddy eller en fast kontaktperson, og som hjælper dig med alt det praktiske, der skal styr på som ny medarbejder. Din buddy bliver ved med at være din go-to-friend – også efter de første dage, så du altid har en at tage fat i, hvis du søger svar på stort eller småt. Du har selvfølgelig også altid din nærmeste leder tæt på.

I løbet af din første tid i Miracle vil du få en udførlig præsentation af hver afdeling, hvilket giver dig et overblik over deres kompetencer, kunder og cases og giver dig mulighed for at hilse på dine kolleger i andre teams. Det giver grundlag for et godt samarbejde på tværs af organisationen og på tværs af vores tre lokationer.

Vi går op i, at vores medarbejdere er der, hvor de har lyst til at være. Det betyder helt konkret, at vi er opmærksomme på, at du arbejder med opgaver og projekter, der udvikler dig, og som du trives med. Desuden tilbyder vi løbende alle vores medarbejdere relevant efteruddannelse, for det ligger i vores DNA hele tiden at stræbe efter at dygtiggøre og udvikle os.

Dine cookie-indstillinger tillader ikke videoindhold på websitet idet kategorien marketing er slået fra. Tryk HER for at opdatere dine indstillinger, hvorefter du kan genindlæse siden og se videoindholdet.

Hvordan er det at arbejde hos Miracle?

Vi har bedt Tina, Rie og Martin om at dele deres oplevelser og erfaringer med at arbejde hos Miracle.

Vores værdier

feedback
We Dare

Vi tager alle udfordringer op, og vender aldrig ryggen til et problem. Med det sagt er det også vigtigt for os at være transparente omkring processen, hvor vi møder vores kunder med vores ærlige meninger. Vi finder altid en løsning på udfordringerne – og vi er ikke bange for fejl, men løser dem løbende, hvis de skulle opstå.

question_answer
We Share

Det er vigtigt for os at dele vores viden – ikke kun på tværs af vores organisation, men også med vores kunder. Vi sætter stor ære i at fremstå gennemsigtige og inddrage vores kunder, således at de altid har fuld indsigt i den igangværende proces. Vi ved, at vi ikke kun er holdspillere med vores kollegaer, men i lige i så høj grad med vores kunder. Derfor indgår vi gerne i partnerskaber med vores kunders øvrige samarbejdspartnere, så vi kan finde de bedste løsninger over hele linjen.

favorite
We Care

Vi giver aldrig op på et problem og vi er altid tilgængelige; om det gælder en kunde eller en kollega, står vi altid klar til at give en hjælpende hånd. Dette gælder både kortsigtede og langsigtede løsninger, vi er her nemlig på den lange bane, og er her for at blive.

Medarbejdertilfredsheds-undersøgelse

Vi har en ambition om at være Danmarks bedste IT-arbejdsplads. Det sikrer vi os ved konstant at sørge for, at vi scorer højt i de årlige medarbejderundersøgelser, som gennemføres af et uafhængigt eksternt analysefirma. Miracles vigtigste aktiver er vores medarbejdere. Vores styrker ligger bl.a. i diversiteten af vores kollegaer, og at anerkende de unikke værdier, som vi hver især bringer til arbejdspladsen. Derfor undersøger vi altid, hvordan vi kan forbedre os og skabe et miljø, der giver rum til kreativitet, hvor der er kort fra idé til handling.

“Vi har siden 2019 målt arbejdslysten på Miracle, og vi ser tydeligt, at Miracles lederteam kontinuerligt arbejder for at skabe et godt arbejdsmiljø. Miracles medarbejdere har en høj tilfredshed i deres job, ikke mindst pga. den høje grad af frihed og tillid til den enkelte.”

Mette Kronback, Arbejdslystkonsulent, Krifa

Dine cookie-indstillinger tillader ikke videoindhold på websitet idet kategorien marketing er slået fra. Tryk HER for at opdatere dine indstillinger, hvorefter du kan genindlæse siden og se videoindholdet.

”Siden etableringen i 2000 har vores fokus været på høj faglighed. Kunderne skal vide at vi kan vores kram. Derudover arbejder vi under et værdisæt, vi kalder det; we dare, we share, we care og det er noget vi alle føler meget for og alle medarbejdere har under huden”

– Jan Skelbæk, Direktør, Miracle

Bæredygtighed

Vi forstår, at bæredygtighed former fremtidens forretning. Fremtiden skabes af handlekraftige virksomheder, som lancerer produkter og iværksætter handlinger, som løser ægte problemer i samfundet. Det handler om at skabe og drive forretning på forandring. Det gælder både store og små tiltag.

Det er derfor vores mission at bidrage til den grønne omstilling gennem digitaliseringen i Danmark. Økonomisk vækst og bæredygtig udvikling kræver, at vi hurtigst muligt reducerer vores fodaftryk i naturen ved at ændre måden, hvorpå vi producerer og forbruger. Derfor hjælper vi virksomheder med at flytte deres organisationer i retning af en bæredygtig fremtid på bedst mulig vis ved at skabe digitale løsninger.

Grønne datacentre

Vores grønne datacentre dækkes af grøn strøm. Datacentre bruger normalvis el til drift af IT-udstyr og køling af deres servere. Men det er afgørende for klimaet, at dette elforbrug så vidt muligt forsynes fra vedvarende energikilder, således at efterspørgslen på lagring og processering af data ikke belaster klimaet unødigt.

Til hverdag er vi opmærksomme på vores egne vaner, og har indført en række tiltag mod madspild på vores egen arbejdsplads. Dette omfatter bl.a. at indføre mindre tallerkener, kødfri dage og en rest-ordning i kantinen. Vi arbejder desuden løbende på at indføre flere klimavenlige indgreb for at imødekomme den grønne omstilling.

Livskvalitet & ansvarlighed

Vi tager vores ansvar over for vores medarbejdere meget alvorligt og vi går op i at skabe en sund arbejdsplads, som kan bidrage til livskvaliteten for alle vores medarbejdere. Det er vores ønske at være en attraktiv og mangfoldig arbejdsplads – diversitet er afgørende for vores udvikling. Derfor opfordrer vi alle uagtet køn, nationalitet, race, alder eller religion til at søge job hos os.

Vi prioriterer en god balance mellem arbejde og fritid og tror på, at en sund balance skaber mere overskud og bedre trivsel på arbejdspladsen. Det handler om ligevægt og prioriteringer, og vi anser dette som værende en mellemvej mellem udfordring og aktivitet på den ene side – og nærvær og afslapning på den anden.

Derfor arrangerer vi en række sociale aktiviteter, som bidrager til et sundt arbejdsklima – bl.a. løbeture og gåture i arbejdstiden. For mange er motion en vigtig faktor for deres personlige velvære, men det kan være svært at finde tid til sig selv i en travl hverdag. Dette vil vi gerne imødekomme. Andre sociale aktiviteter omfatter bl.a. cykelture, vinklub, bordfodbold- og poolturneringer.

Et sundt arbejdsmiljø

Vi tager ansvar for et  arbejdsmiljø med ergonomiske kontorfaciliteter og udstyr samt ved kontinuerligt at sørge for at forbedre os ved at lave medarbejdertilfredshedsundersøgelser og undersøgelser om arbejdsmiljø – og finde konstruktive løsninger på eventuelle udfordringer.

Yderligere har vi indført en ekstern såvel som intern code of conduct, som bl.a. forholder sig til ordentlige arbejdsforhold i vores leverandørkæde, personalehåndbøger, konflikthåndtering, nedbringelse af stress samt whistleblower-ordninger.

Disse tiltag er alle sammen til for at skabe en stærk virksomhedskultur. Sammen sætter vi mål og rammer for de opgaver, der skal løses.

Uopfordrede ansøgninger

Vi søger altid dygtige folk – send os gerne en uopfordret ansøgning.

Alle ansøgninger sendes til – start@miracle.dk

Praktikforløb

Hvis du går på en videregående uddannelse og har lyst til at prøve kræfter med IT-branchen, så hører vi rigtig gerne fra dig.

Skriv en mail til – start@miracle.dk 

Der anvendes cookies for at løfte brugeroplevelsen
Got it