Miracle A/S
Borupvang 2C
2750 Ballerup
Tlf.: +45 4466 8855
CVR: 2567 8990
info@miracle.dk

X

Karriere

 

Sammen skaber vi teknologi for mennesker – vil du være med?

Vi tilbyder en inspirerende arbejdsplads med en uformel omgangstone – hvor der er plads til indflydelse og personlig udvikling for alle medarbejdere.

Du bliver en del af en virksomhed, der hver dag gør vores yderste for at bidrage til digitaliseringen af Danmark. Vi er eksperter i at gøre teknologi tilgængeligt for mennesker, og har en pragmatisk tilgang til at sætte brugeren i centrum for vores løsninger.  Sammen skaber vi digitale succeshistorier.

Hos os får du mulighed for at arbejde på projekter, som ikke blot gør en mærkbar forskel i vores samfund – men, som også giver dig mulighed for at udfordre dig selv fagligt sammen med dine kompetente kollegaer. Og uanset om du er nyuddannet eller har erfaring, så får du hos os rig lejlighed til at udvikle dig både fagligt og personligt, da vi gør en dyd ud af løbende at tilbyde relevant efteruddannelse til alle vores medarbejdere.

Vi har høje ambitioner om at blive Danmarks bedste IT-arbejdsplads målt på medarbejdertilfredshed. Det, tror vi, kræver en sund balance mellem fokus på arbejde og kollegialt samvær. I tillæg til konkurrencedygtige lønninger og god pensionsordning med sundhedsforsikring, så tilbyder vi en sjov hverdag med masser af sociale aktiviteter bl.a. bordfodbold, cykelture, vinklub og et væld af andre fællesskaber og klubber for enhver interesse.

Vil du være med på rejsen?

Vi booster din karriere

Vi tager din faglige- og personlige udvikling seriøst. Derfor bliver alle vores medarbejdere en del af vores karrierebooster. Den indeholder et gennemtestet introduktionsprogram, en karriere- og kompetenceudviklingsplan samt relevant efteruddannelse.

Vores introduktionsprogram sikrer at du kommer ordentlig i gang hos os. Her får du en udførlig præsentation af hver afdeling, der giver dig et overblik over deres kompetencer, kunder og cases. Det sikrer et godt samarbejde på tværs af organisationen. Samtidig får du en fast kontaktperson, så du altid ved, hvem du skal tage fat i, hvis du mangler svar. Så snart du er kommet på plads, skræddersyer vi sammen en karriere- og kompetenceudviklingsplan. Som en del af den tilbyder vi alle vores medarbejdere relevant efteruddannelse, for det ligger i vores DNA hele tiden at stræbe efter at dygtiggøre og udvikle os.

Vores værdier

feedback
We Dare

Vi tager alle udfordringer op, og vender aldrig ryggen til et problem. Med det sagt er det også vigtigt for os at være transparente omkring processen, hvor vi møder vores kunder med vores ærlige meninger. Vi finder altid en løsning på udfordringerne – og vi er ikke bange for fejl, men løser dem løbende, hvis de skulle opstå.

question_answer
We Share

Det er vigtigt for os at dele vores viden – ikke kun på tværs af vores organisation, men også med vores kunder. Vi sætter stor ære i at fremstå gennemsigtige og inddrage vores kunder, således at de altid har fuld indsigt i den igangværende proces. Vi ved, at vi ikke kun er holdspillere med vores kollegaer, men i lige i så høj grad med vores kunder. Derfor indgår vi gerne i partnerskaber med vores kunders øvrige samarbejdspartnere, så vi kan finde de bedste løsninger over hele linjen.

favorite
We Care

Vi giver aldrig op på et problem og vi er altid tilgængelige; om det gælder en kunde eller en kollega, står vi altid klar til at give en hjælpende hånd. Dette gælder både kortsigtede og langsigtede løsninger, vi er her nemlig på den lange bane, og er her for at blive.

Den menneskelige faktor - Event, Miracle Aarhus, 23 september

Medarbejdertilfredsheds-undersøgelse

Vi har en ambition om at være Danmarks bedste IT-arbejdsplads. Det sikrer vi os ved konstant at sørge for, at vi scorer højt i de årlige medarbejderundersøgelser, som gennemføres af et uafhængigt eksternt analysefirma. Miracles vigtigste aktiver er vores medarbejdere. Vores styrker ligger bl.a. i diversiteten af vores kollegaer, og at anerkende de unikke værdier, som vi hver især bringer til arbejdspladsen. Derfor undersøger vi altid, hvordan vi kan forbedre os og skabe et miljø, der giver rum til kreativitet, hvor der er kort fra idé til handling.

“Vi har siden 2019 målt arbejdslysten på Miracle, og vi ser tydeligt, at Miracles lederteam kontinuerligt arbejder for at skabe et godt arbejdsmiljø. Miracles medarbejdere har en høj tilfredshed i deres job, ikke mindst pga. den høje grad af frihed og tillid til den enkelte.”

Mette Kronback, Arbejdslystkonsulent, Krifa

Dine cookie-indstillinger tillader ikke videoindhold på websitet idet kategorien marketing er slået fra. Tryk HER for at opdatere dine indstillinger, hvorefter du kan genindlæse siden og se videoindholdet.

”Siden etableringen i 2000 har vores fokus været på høj faglighed. Kunderne skal vide at vi kan vores kram. Derudover arbejder vi under et værdisæt, vi kalder det; we dare, we share, we care og det er noget vi alle føler meget for og alle medarbejdere har under huden”

– Jan Skelbæk, Direktør, Miracle

Bæredygtighed

Vi forstår, at bæredygtighed former fremtidens forretning. Fremtiden skabes af handlekraftige virksomheder, som lancerer produkter og iværksætter handlinger, som løser ægte problemer i samfundet. Det handler om at skabe og drive forretning på forandring. Det gælder både store og små tiltag.

Det er derfor vores mission at bidrage til den grønne omstilling gennem digitaliseringen i Danmark. Økonomisk vækst og bæredygtig udvikling kræver, at vi hurtigst muligt reducerer vores fodaftryk i naturen ved at ændre måden, hvorpå vi producerer og forbruger. Derfor hjælper vi virksomheder med at flytte deres organisationer i retning af en bæredygtig fremtid på bedst mulig vis ved at skabe digitale løsninger.

Grønne datacentre

Vores grønne datacentre dækkes af grøn strøm. Datacentre bruger normalvis el til drift af IT-udstyr og køling af deres servere. Men det er afgørende for klimaet, at dette elforbrug så vidt muligt forsynes fra vedvarende energikilder, således at efterspørgslen på lagring og processering af data ikke belaster klimaet unødigt.

Til hverdag er vi opmærksomme på vores egne vaner, og har indført en række tiltag mod madspild på vores egen arbejdsplads. Dette omfatter bl.a. at indføre mindre tallerkener, kødfri dage og en rest-ordning i kantinen. Vi arbejder desuden løbende på at indføre flere klimavenlige indgreb for at imødekomme den grønne omstilling.

Livskvalitet & ansvarlighed

Vi tager vores ansvar over for vores medarbejdere meget alvorligt og vi går op i at skabe en sund arbejdsplads, som kan bidrage til livskvaliteten for alle vores medarbejdere. Det er vores ønske at være en attraktiv og mangfoldig arbejdsplads – diversitet er afgørende for vores udvikling. Derfor opfordrer vi alle uagtet køn, nationalitet, race, alder eller religion til at søge job hos os.

Vi prioriterer en god balance mellem arbejde og fritid og tror på, at en sund balance skaber mere overskud og bedre trivsel på arbejdspladsen. Det handler om ligevægt og prioriteringer, og vi anser dette som værende en mellemvej mellem udfordring og aktivitet på den ene side – og nærvær og afslapning på den anden.

Derfor arrangerer vi en række sociale aktiviteter, som bidrager til et sundt arbejdsklima – bl.a. løbeture og gåture i arbejdstiden. For mange er motion en vigtig faktor for deres personlige velvære, men det kan være svært at finde tid til sig selv i en travl hverdag. Dette vil vi gerne imødekomme. Andre sociale aktiviteter omfatter bl.a. cykelture, vinklub, bordfodbold- og poolturneringer.

Et sundt arbejdsmiljø

Vi tager ansvar for et  arbejdsmiljø med ergonomiske kontorfaciliteter og udstyr samt ved kontinuerligt at sørge for at forbedre os ved at lave medarbejdertilfredshedsundersøgelser og undersøgelser om arbejdsmiljø – og finde konstruktive løsninger på eventuelle udfordringer.

Yderligere har vi indført en ekstern såvel som intern code of conduct, som bl.a. forholder sig til ordentlige arbejdsforhold i vores leverandørkæde, personalehåndbøger, konflikthåndtering, nedbringelse af stress samt whistleblower-ordninger.

Disse tiltag er alle sammen til for at skabe en stærk virksomhedskultur. Sammen sætter vi mål og rammer for de opgaver, der skal løses.

Uopfordrede ansøgninger

Vi søger altid dygtige folk – send os gerne en uopfordret ansøgning.

Alle ansøgninger sendes til – start@miracle.dk

Praktikforløb

Hvis du går på en videregående uddannelse og har lyst til at prøve kræfter med IT-branchen, så hører vi rigtig gerne fra dig.

Skriv en mail til – start@miracle.dk 

Der anvendes cookies for at løfte brugeroplevelsen
Got it