X

Jira ServiceDesk

Optimer jeres IT Service Management

Optimer jeres IT Service Management med en Service Desk fra Jira, og oplev fordelene for jeres Service Desk-medarbejdere og jeres kunder. Udover stærk styring af incidents, problems og service requests, tilbyder Jira Service Desk self-service i højeste klasse og med smart intelligence autogenereres altid de mest relevante løsningsforslag til jeres brugere.

De mange features…
queue
SLA håndtering

Sæt SLA op på forskellige opgavetyper

data_usage
Queues

Lav queues efter opgavetype, kunde eller administrativ enhed.

email
Knowledge database

Knowledge database via Confluence integration.

electric_scooter
Kundeservice

Kundeservice via portal eller email

 

Som Atlassian kunde hos Miracle
har I adgang til en række fordele
  • Adgang til Atlassian certificerede konsulenter
  • Adgang til Miracles Atlassian Support Portal
  • Rådgivning i forhold til best practice
  • Bistand til optimering af løsning og processer
  • Besked når jeres licenser skal fornyes
  • Licensrådgivning

 

Kom godt i gang

Hvad enten I har brug for køb af licenser til Jira ServiceDesk, eller I har brug for hjælp til at analysere, uddanne og facilitere opstart på Jira ServiceDesk, så er Miracle – som Atlassian Gold Solutions Partner – klar til at hjælpe.

 

Tina Facius
Salg, Vest
phone 2162 7825
Peter Melvig
Salg, Øst
phone 2177 2717
Der anvendes cookies for at løfte brugeroplevelsen
Got it