X

First Line
Connect

See what I see

Som at være der selv…

Det er ofte svært at forklare sine udfordringer og problemer over telefonen. Men med app’en “First Line Connect”, som viser nøjagtigt det, som brugeren også ser, er det muligt at hjælpe on-site – uden at være der selv.

 

Visuelle hjælper

First Line Connect er den visuelle hjælper, I kan bruge, når udfordringen kan være svær at forklare over telefonen.

Med app’en kan der ringes efter assistance, og udfordringen kan fremvises, mens der berettes. Det kan være TV’et, der ikke kan tænde, vaskemaskinen, der er gået i sort eller varmeveksleren i erhvervslejemålet, som er stoppet.

 

Visuel aktiv tilbagemelding

Assistancen i den anden ende vil kunne se det, der sker på app’en, og dermed guide til udbedring af problemstillingen . Det kan være at tegne en cirkel rundt om den knap, der skal aktiveres, eller en anvisning til selvhjælp.

First Line Connect

  • Visuel hjælp – på stedet – med det samme.
  • Hjælp til kunder eller kollegaer lige meget hvor de befinder sig.
  • Tegn og anvis direkte på modtagerens skærm.

Kom godt igang

Vil I vide mere om First Line Connect, så tag fat I os til en snak.

 

Jakob Svan
Afdelingsleder
phone 3170 6495
Der anvendes cookies for at løfte brugeroplevelsen
Got it