
Brugere kommer ikke af sig selv. Brugere skal man gøre sig fortjent til. Den brugeroplevelse, du tilbyder dine kunder, bliver automatisk en del af brand-identiteten. Derfor er det afgørende for dit brand, at du har styr på oplevelsesdesign. Et godt eksempel er Lagkagehuset, der med udgangspunkt i en “håbløs” businesscase, tog fat på at skabe en digital platform med venlighed som den vigtigste valuta. Den håbløse businesscase har siden foldet sig ud til en svane, med topplacering i App Store.
Hvis du er blevet nysgerrig og har lyst til at vide mere, kan du booke en session med Ursula, der bl.a. har været med på udvikling af Lagkagehuset+ fra de allerførste løse ideer og frem til i dag. Derudover får du en gennemgang af de grundprincipper, du skal kende, når du udvikler digitale serviceoplevelser. Vi kommer forbi begreber som antifragile, service design, loss aversion, venlighed som valuta og de tanker du skal gøre dig, når du udvikler apps i 2020/2021.
Vi berører også kort valg af platform og teknikken bag – så ikke-teknikere forstår, hvad det er, der skal vælges imellem.
Book en session
Ursula er direktør for digital strategi og innovation hos Miracle.
Hun har en master i IT-ledelse og strategi og rådgiver til dagligt om konceptudvikling, it-strategi og facilitering af innovationsprojekter.
Hvis du vil vide lidt mere om hvad Ursula står for, kan du høre hende fortælle om De menneskelige faktorer i podcast nr. 41 fra Dansk It her