Nåede du ikke at deltage i webinaret om Jira Service Management, hvordan virksomheder anvender det og hvad fremtiden bringer?
Gense webinaret her
Du har her mulighed for at gense webinaret, hvor vi satte et casebaseret fokus på Jira Service Management – IT Service Management Software (ITSM) fra Atlassian.
Først fortalte Kristoffer Bundgaard fra Miracle A/S om, hvorfor VRPILOT havde valgt Jira Service Management cloud, og hvilke muligheder, dette havde givet.
Herefter fortalte Henriette Kjærgaard Hesselby fra Sanistål A/S om deres anvendelse af Jira Service Management, og hvilke overvejelser og erfaringer de har gjort siden implementeringen i 2019.
Til sidst gik Solution Consultant Simon Bradford fra Atlassian i dybden med de nye muligheder, der er skabt i Jira Service Management. Derudover løftede han sløret for de kommende features til Jira Service Management og gav inspiration til, hvordan de kan anvendes.
A G E N D A
- Velkomst og intro. Peter Melvig, Miracle A/S
- Kundecase 1 – “Virtual Reality Flight Training (VRPILOT)” – Nem opstart med Jira Service Management Cloud. Kristoffer Bundgaard, Miracle A/S
- Kundecase 2 – “Sanistål” – Erfaringer og overvejelser i forhold til implementering af Jira Service Management. Henriette Kjærgaard Hesselby, Sanistål A/S
- Jira Service Management nu og fremadrettet set fra Atlassians perspektiv. Simon Bradford, Atlassian: (bemærk indlæg på Engelsk)
- Q&A – spørgsmål og ekspert-sparring