Lagkagehuset

Lagkagehuset

Udfordring

Lagkagehuset ville gerne gøre det enklere og mere fordelagtigt at være kunde i deres forretning. Lagkagehuset havde i forvejen trykte bonuskort hvor kunden gennem køb kunne spare op til en gratis kaffe eller wienerstang (ved visning af kortet med de krævede antal stempler). Lagkagehuset ønskede en ny digital bonusordning for sine kunder, hvor at få udviklet en app er en central del af bonusordningen. Lagkagehuset forventer samtidig at kunne tilbyde sine kunderne en bedre købsoplevelser ved at reducere køerne i butikken.

Løsningen

Vi udviklede en app der understøttede Lagkagehusets digitale bonusordning ved at kombinere en loyalitetsdel og en bestillingsdel. Loyalitetsdelen er integreret til storebox så kunden følge med i præcist hvor meget bonus de har optjent og hvornår de har en gratis kaffe eller wienerstang til gode. Det er slut med at bøvle med bonuskort, stempler og kvitteringer. Det hele foregår automatisk og kan aflæses i appen. I Bestillingsdelen, der kaldes ”click and collect” kan man nemt lave en bestilling på sin smartphone eller tablet, og springe køen over i butikken, når man henter sin bestilling.

Lagkagehuset+

Lagkagehuset + er Lagekagehusets digitale bonusordning. I appen kan man registrere sig med sit telefonnummer og betalingskort. Herefter registreres det automatisk hver gang man køber noget i butikken eller bestiller i appen, og samtidig opsparer man bonus til wienerstang eller kaffe.

Click and collect

Click and collect er appens bestillingsdel. Her kan man bestille sine varer på mobilen, afhente det i butikken og undgå ventetid.

Kager lige ved hånden

I takt med at konceptet bliver rullet ud i flere af landets butikker og i London, bliver det nemmere at få fingre i Lagkagehusets fantastiske kager.

Kontakt

Ursula Krogsbøll

Direktør, Digital strategi og innovation
Master IT-Management and Strategy

Ring på +45 53 74 71 66
ukr@miracle.dk