Eazyproject

Udfordring

Med base i hjertet af Roskilde er EazyProject et af danmarks mest brugte projektstyringsværktøjer, der bl.a. giver et overblik over projekter, tid, ressourcer og økonomi. EazyProject er 100% online og lægger vægt på fleksibilitet og brugervenlighed. For at gøre EazyProject mere tilgængelig for vores kunder og brugere, havde vi brug for at udvikle vores eksisterende iOS App til Android telefoner.

Løsning

“Miracle tog udgangspunkt i funktionerne hos vores iOS App og startede derefter forfra med at udvikle og designe en helt ny App til Android. Målet var, at få en hurtig, let tilgængelig og brugervenlig tidsregistrerings-app med mulighed for registrering af tid, kørsel og udlæg, samt oprettelse af dokumentation og bilag.

Gennem hele samarbejdet har Miracle været meget lydhør med hurtig response på vores spørgsmål. De har haft stor forståelse for at sætte sig ind i vores problemstillinger og udfordringer.” – udtaler Bo Bertelsen, COO hos Eazyproject.

Læs mere om Easyprojects her: https://www.eazyproject.net/

Registrering

EazyProjects kunder kan nu hurtigt og nemt registrere deres tid, kørsel og udlæg, samt vedhæfte bilag.

Automatisk synkronisering

App’en synkroniserer automatisk med resten af EazyProject systemet og giver mulighed for at udtrække rapporter over vigtig data.

Brugervenlig app

Miracle har formået at udvikle en brugervenlig app der følger EazyProjects visuelle look og fleksibilitet.

Ursula Krogsbøll

Direktør, Digital strategi og innovation
Master IT-Management and Strategy

Ring på +45 5374 7167
ukr@miracle.dk