X

Lagkagehuset

Mobil løsning til Lagkagehuset

Miracle udviklede en app der understøtter loyalitetsprogram, click and collect og bonuspoint.

Udfordring

Lagkagehuset ville gerne gøre det enklere og mere fordelagtigt at være kunde i deres forretning. Lagkagehuset havde i forvejen trykte bonuskort, hvor kunden gennem køb kunne spare op til en gratis kaffe eller wienerstang (ved visning af kortet med de krævede antal stempler). Lagkagehuset ønskede en ny, digital bonusordning for deres kunder, hvor udviklingen af en app er en central del af denne. Lagkagehuset forventer samtidig at kunne tilbyde deres kunder en bedre købsoplevelse ved at reducere køerne i butikken.

Løsning

Vi udviklede en app, der understøttede Lagkagehusets digitale bonusordning ved at kombinere en loyalitetsdel og en bestillingsdel. Loyalitetsdelen er integreret til storebox, så kunden kan følge med i præcist hvor mange bonuspoint, de har optjent, og hvornår de har en gratis kaffe eller wienerstang til gode.

Det er slut med at bøvle med bonuskort, stempler og kvitteringer. Det hele foregår automatisk og kan aflæses i appen. I bestillingsdelen, der kaldes ”click and collect”, kan man nemt lave en bestilling på sin smartphone eller tablet og springe køen over i butikken, når man henter sin bestilling.

local_drink
Lagkagehuset +

Lagkagehuset+ er Lagekagehusets digitale bonusordning. I appen kan man registrere sig med sit telefonnummer og betalingskort. Herefter registreres det automatisk, hver gang man køber noget i butikken eller bestiller i appen.  Samtidig opsparer man bonuspoint til wienerstang eller kaffe.

cake
Kager lige ved hånden

I takt med at konceptet rulles ud i flere af landets butikker, samt i London, bliver det nemmere at få fingre i Lagkagehusets fantastiske kager.

shopping_basket
Click and collect

Click and collect er appens bestillingdel. Her kan man bestille sine varer på mobilen, afhente dem i butikken og undgå ventetid.

Om kunden

I 1991 åbnede Ole Kristoffersen det første bageri i stueetagen på Torvegade ved Christianshavns Torv. I 2008 blev Lagkagehuset til det, vi kender i dag, da Ole fandt sammen med Steen Skallebæk. Han ejede på det tidspunkt en række jyske bagerier under navnet Skallebæk Bageri med hovedsæde i Haderslev. De to bagere havde hver for sig med stor succes, og et nærmest identisk forløb, drevet bagerier i hver deres del af landet. Fra epicentrene i København og Haderslev bredte Lagkagehuset sig ud over hele landet, og i 2017 var der mere end 80 lokationer i Danmark.

Siden åbningen af den første butik, har målet været at give gode smagsoplevelser til alle. De gode oplevelser skabes gennem en ambitiøs tilgang til håndværk, råvarer, smag og kvalitet.
Opskrift: Stolte håndværkstraditioner krydret med innovativ produktudvikling, de bedste ingredienser og nogle af landets dygtige bagere og konditorer.

Vil du vide mere

 

Ursula Krogsbøll
Direktør, Digital strategi og innovation
Der anvendes cookies for at løfte brugeroplevelsen
Got it