Agil mobil app løsning til Eazyproject
Miracle udviklede en brugervenlig app til registrering af tid, kørsel og udlæg, samt oprettelse af dokumentation og bilag

Udfordring
Med base i hjertet af Roskilde er Eazyproject et af Danmarks mest brugte projektstyringsværktøjer, der bl.a. giver et overblik over projekter, tid, ressourcer og økonomi. Eazyproject er 100% online og lægger vægt på fleksibilitet og brugervenlighed. For at gøre Eazyproject mere tilgængeligt for vores kunder og brugere, havde vi brug for at udvikle vores eksisterende iOS-app til Android telefoner.

Løsning
“Miracle tog udgangspunkt i funktionerne hos vores iOS-app og startede derefter forfra med at udvikle og designe en helt ny app til Android. Målet var at få en hurtig, let tilgængelig og brugervenlig tidsregistrerings-app med mulighed for registrering af tid, kørsel og udlæg, samt oprettelse af dokumentation og bilag.
Gennem hele samarbejdet har Miracle været meget lydhør med hurtig respons på vores spørgsmål. De har haft stor forståelse for at sætte sig ind i vores problemstillinger og udfordringer.” – fortæller Bo Bertelsen, COO hos Eazyproject.
Læs mere om Eazyproject her: www.eazyproject.net
Om kunden
I 2002 stiftede Kenneth Holmskov Larsen EazyProject, med en klar vision om, at webbaseret forretningssoftware var fremtiden. Den første EazyProject version blev lanceret i 2008.
Med over 10.000 daglige brugere er EazyProject i dag vokset til et stærkt og anerkendt softwarehus, der udvikler og sælger professionelle online løsninger til store og små virksomheder.
Vil du vide mere