
Udfordring: Vi vil tættere på brugerne
Medarbejderne i mere end 1.500 restauranter, butikker og webshops, som er samarbejdspartnere med Loyalty Key, tilbydes rabatfordele gennem CashbackAPP. Det er et lukket loyalitetsprogram, hvor medlemmerne optjener rabat/cashback med deres almindelige betalingskort hver gang de handler brændstof, mobilabonnementer, tøj, takeaway mv. hos partnere som Shell, Telmore, Zalando og Just Eat.
Programmet har de seneste år kun været et univers på web, men det har hele tiden været målet, at kunne tilbyde cashbackAPP som en brugervenlig app, medlemmerne altid kan have ved hånden.

Løsning: Brugervenlig app
Med appen installeret på medlemmernes mobiler bliver det nu endnu nemmere for dem at få glæde af deres mange fordele – uanset om de har en iOS- eller Android-enhed, da appen er kompatibel med begge styresystemer og kan downloades i hhv. App Store og Google Play.
Appen giver medlemmerne følgende funktioner lige ved hånden, når de er på farten:

cashbackAPP som web-løsning bliver selvfølgelig også ført videre som hidtil, så medlemmerne også har mulighed for at tilgå de mange funktioner og fordele på deres computer, men det er målet, at langt de fleste medlemmer vil bruge appen i deres hverdag.
Læs mere om appen her: https://cashbackapp.dk/download-cashbackapp/
Om kunden
Loyalty Key driver fordelsklubber for Danmarks største virksomheder. Her forbinder de deres partnere med mere end 100.000 medlemmer i hele landet. Deres mission er at skabe dybere og mere varige relationer imellem virksomheder og deres kunder gennem løsninger, der målbart øger kundernes interaktion med den enkelte virksomheds brand.