Forløs dit teams potentiale med Atlassian

Forløs dit teams potentiale med Atlassian

Det er vi gode til

At have forståelse for hvordan teknikken fungere, og hvordan den sættes op, er essentielt.

Det svære er at forstå brugernes behov og processer rigtigt, og det er helt fundamentalt for at kunne designe den rigtige løsning og mappe den rigtige opsætning til brugernes behov.

Det er vi fuldt bevidst om i Miracle, og vores mantra i forbindelse med Atlassian er: At der skal være balance mellem teknikken, processerne og ikke mindst menneskerne der arbejder med løsningerne.

Dette afspejler sig blandt andet i vores Atlassian Team, hvor vi har fagligt stærke teknikguruer, men også proces nørder der forstår at møde brugerne i øjenhøjde.

For at sikre at vi forstår kundens behov og arbejdsprocesser rigtigt har vi udarbejdet en procesmodel, der understøtter at vi kommer hele vejen rundt.

Services

Analyse af arbejdsprocesser og forbedringsforslag

Vi benytter workshops, interviews og observation til at indsamle viden om jeres arbejdsprocesser, som vi analyserer og udarbejder forbedringsforslag på baggrund af.

Vi sætter en ære i at forbedre jeres arbejdsgange og gøre jeres arbejdsdag mere effektive, og ikke mindst sjovere.

Opsætning og installation

Lad os stå for installation og opsætning af jeres Atlassian software.

Vi benytter Atlassian best practices i kombination med vores egen erfaring om løsningerne.

Alt sammen i overensstemmelse med jeres nuværende setup / behov.

Performancetuning

Rigtig mange faktorer kan have indflydelse på performancen af applikationer.

Heriblandt: Plugins, forkert netværks opsætning, antivirus, mm.

Oplever du problemer med din instans, så lad os kigge på det og komme med eksempler på, hvordan i bl.a. kan løse jeres udfordringer.

Integration

Integrer dine Atlassian platforme med hinanden, og få det maksimale ud af dit Atlassian software.

Vi kan også hjælpe dig med at integrer dine Atlassian platforme til dine øvrige platforme.

Migrering af data

Har du behov for at flytte data fra en platform til en anden så lad os hjælpe dig.

Det kan være fra Atlassian til Atlassian eller fra 3. parts software til Atlassian.

Hosting og Cloud

Vi forstår forskellen på Hosting og Cloud og kan give dig de fornødne inputs til at træffe en beslutning.

Hvis du vælger en hosted løsning, tilbyder vi professionel hosting og sørger for din performance er i top.

Applikationssupport

Outsource din brugersupport til os.

Vores helpdesk har bred Atlassian erfaring, og kan hjælpe dine brugere, uanset om det gælder projekthåndtering eller brugerstyring. Vores dygtige konsulenter fra vores Atlassian Team sidder altid klar i 2. line.

Licenstjek

Det med licenser kan være svært at gennemskue.

Hvornår har man brug for en større user tier, og hvor mange af ens brugere er egentlig aktive?

Kan der spares penge? Lad os lave et licenstjek. Hvem ved; måske er det noget at spare!

Rådgivning og uddannelse

Lad os rådgive dig inden for Atlassian portefølje af produkter. Vi kan vejlede dig til at tage de rigtige beslutninger.

Har i brug for uddannelse i Atlassian, kan vi lave et skræddersyet kursus til dig der tager jeres øvrige platforme i mente.

Tools

Udviklingsværktøj til agile teams, der understøtter alle arbejdsprocesser i jeres projekt!

I JIRA Software kan du oprette Kanban og Scrum boards, prioritere backlog, hente performancerapporter, som f.eks. burndown chart, velocity rapport m.fl. Det er en dynamisk og uovertruffen måde at styre dine agile teams på.

Uddrag af de mange features

  • Opret stories og nedbryd opgaver.
  • Planlæg sprints og releases.
  • Uddeleger opgaver i dit team.
  • Sikre versionsstyring.
  • Prioriter backlog.
  • Skab overblik over teamets arbejde,med det fulde overblik ved hjælp af boards.
  • Release hub med det fulde overblik dine releases.
  • Øg dit teams performance på baggrund af visuelle rapporter.

En Service Desk der hjælper dig med at tage hånd om dine brugere, og hjælpe deres hverdag med den letteste og bedste løsning.

Udover stærk styring af incidents, problems og service requests, tilbyder JIRA Service Desk self-service i højeste klasse, og med smart intelligence kommer den altid med de mest relevante løsningsforslag til jeres brugere.

Dette betyder reduceret arbejdsbyrde for dine Service Desk agenter, hurtigere sagsafslutninger og højere tilfredshed hos kunden.

Få workflows der afspejler dine arbejdsprocesser, fra opstart til afslutning.

Uddrag af de mange features

  • SLA håndtering – Sæt SLA op på forskellige opgavetyper.
  • Queues – Lav queues efter opgave type, kunde eller administrativ enhed.
  • Kundeservice via portal eller email
  • Knowledge database via Confluence integration.
  • Intelligent self-service.

JIRA Core er rygradden til Software og Service Desk og indeholder alle de kernefunktioner du ønsker til at styre dit projekt.

Du kan nemt håndtere dine projekter og tilføje projektmedlemmer til de relevante opgaver.

Uddrag af de mange features

  • Uddeleger opgaver.
  • Tilpas nemt workflows efter jeres processer.
  • Få notifikationer når der er ændringer på opgaver der vedrører dig.
  • God kommunikations, ét sted.
  • Tag kollegaer i kommentarer og opgave beskrivelser.
  • Tilføj filer til en sag.
  • Dashboards – Få vist lige præcis det indhold du har brug for at se.
  • Filter Subscription – Få mail med lige præcis den information du vil.
  • Benyt en af de mange built-in rapporter i JIRA.

Saml dit teams kommunikation et sted.

Har du oplevet at beslutninger og actions forsvinder i chattråden? Det løser Stride for dig! Stride gemmer alle vigtige beslutninger og actions i en kolonne for sig.

I Stride er en videosamtale kun et klik væk, og du har også muligheden for at dele din skærm med dine kollegaer.

Uddrag af de mange features

  • Zone out – Vis dine kollegaer du er optaget, dine notifikation slåes fra, og når du hopper tilbage i zonen, præsentere Stride det mest relevant indhold for dig mens du har været væk.
  • Forbind til apps og bots – Google calendar, google drev mm.
  • Integrer dit JIRA board direkte i Stride. Få notifikationer i Stride fra JIRA og Confluence.
  • Fildeling – Direkte fra din PC eller via google drev eller dropbox integration.

Opret og del dokumentation og indhold, og samarbejde ét sted.

Confluence er et utroligt fleksibelt content system, som I kan bruge til alle jeres dokumenthåndteringsbehov. Confluence er i sig selv et rigtig stærkt værktøj, og med en integration til JIRA bliver det kun stærkere.

Uddrag af de mange features

  • Dokumentation system.
  • Wiki.
  • Projektplan.
  • Produktkrav.
  • Møde noter.
  • Medarbejder håndbog
  • Kun fantasien sætter grænser.
  • Knyt kommentarer til tekst.
  • Tag folk i tekst og kommentarer.
  • Skab forbindelser med labels.
  • Styr hvilket indhold der skal præsenteres for forskellige brugere
  • Rediger indhold og tekst live samtidig med dine kollegaer.
  • Versions kontrol.

Miracle har også gode erfaringer med følgende Atlassian produkter:

Bitbucket

  • Samarbejd om kodning med inline kommentarer og pull request.
  • Håndter og del dine Git repositories.

Bamboo

  • Continuous integration.
  • Deployment.
  • Release management.

Crowd

  • Single Sign-On for alle dine Atlassian platforme.
  • Styr alle identiteter i dit setup.

HipChat

  • Videochat.
  • Gruppechat.
  • Skærmdeling.

Trello

  • Samarbejd om opgave ved hjælp af Trello.
  • Lav visuelle boards der gør jeres arbejde sjovere.

Statuspage

  • Hold dine brugere orienteret om incidents.

Kontakt

Peter Melvig

Business Development Manager

Ring på +45 2177 4717
pem@miracle.dk