Styrk samarbejdet med Atlassians produkter
Hos Miracle har vi arbejdet med Atlassians produktportefølje igennem de sidste 12 år. Dette er sket i forbindelse med udvikling, vedligehold og support af et utal af IT-løsninger til en lang række offentlige og private virksomheder.
Det har givet os en bred løsningsforståelse, og det er vores erfaring, at der skal være balance mellem teknik, processer og mennesker for at få optimal udnyttelse af Atlassians produktportefølje.
Teknikguruer og proces nørder
Vores Atlassian team består derfor både af teknikguruer og proces nørder, der forstår hvor I er og dermed kan hjælpe jer med at styrke samarbejdet og vidensdeling i jeres organisation gennem Atlassians produkter.
Du kan læse mere om vores ydelser her eller se vores produktportefølje.
Som Atlassian kunde hos Miracle har I adgang til en række fordele:
- Rådgivning i forhold til best practice i Atlassians produkter og plugins
- Hjælp til optimering af opsætning, løsninger og processer
- Enkel adgang til kvalificeret support af certificerede Atlassian konsulenter via vores Support Portal
- Hjælp til håndtering af licenser og sparring ved ændringer i betingelser og prisjusteringer, samt optimeringsmuligheder
Case
Sanistål: Implementering af Jira Service Management og automatisering af processer med et skalerbart værktøj, har tilført Saniståls organisation stor værdi. Læs mere om casen her
Kom godt i gang
Hvad enten I har brug for køb af Atlassian-licenser, eller om I har brug for hjælp til at analysere, uddanne og facilitere opstart, så er Miracle – som Atlassian Solutions partner – klar til at hjælpe.